Sunday, September 18, 2011

Radio Costumes - J'adore Dior



...nem vagyok márkafüggő, lehetnék, de ez eddig kimaradt a függőségeim közül, mégis van egy titkos vágyam és az a Dior márkával van összefüggésben.
borzasztóan jólesett ez a reklámfilm, bár igazából csak az elején tetszik, amikor megjelenik Grace Kelly, ez is csak azért van, mert mostanság megint sok Hitchcock filmet nézek (a Hitchcock és Grace Kelly "dologról" már írtam egy korábbi posztban)
na, de amiről igazán beszélni akartam: évekkel ezelőtt a Szex és New York című film sorozatban, volt egy rész, amiben Lucy Liunak volt egy epizód szerepe és ebben a polóban jelent meg


később aztán a második Szex és New York mozifilmben is felbukkant egy hasonló poló:


részemről szerelem volt első látásra, azóta vágyom egy ilyen polóra (és igen én nézek ilyen sorozatokat és filmeket:) a Szex és New York sorozat mindig olyan volt nekem, mint egy mozgóképes divatlap, mintha egy állat menő magazint lapozgatnék, ahol a sztori csak arra kell, hogy a ruhákat, cipőket térbe, szituba helyezzék, majd még mesélek erről is)
szószátyár vagyok ma, de a lényeg, ha egyetlen, feleslegesen, nevetségesen, állati drága márkás ruhát kívánhatnék az életben az ez lenne

0 megjegyzés: