Saturday, February 11, 2012

MA HAJNALBAN TÖRTÉNT

Takáts Andrea
Friss jelentés:

Ma éjjel,
hátrabilincselt kézzel!!!! bevittek a rendőrségre, és - a jegyzőkönyvük szerint 02.30 perctől, 03.30 percig - "előállított személy" voltam a VII. kerületi rendőrkapitányságon. (Egyébként ennél jóval több ideig tartottak ott.)

Az "ok":
19 éves unokahúgom a barátaival együtt bulizott az egyik, tőlünk 2 percre lévő szórakozóhelyen (Dob utca). A férfi wc-ben valaki betört egy tükröt, mire a felszolgálónő bezárta a bejárati ajtót, és nem akarta őket kiengedni. A kislány felhívott minket, odamentünk.
A rendőrök már ott voltak, mondtuk, hogy a gyerekért jöttünk, kérdeztük mi a helyzet, mire nagyon agresszíven kérték az iratainkat (nem voltak nálunk, kabátot felkaptuk és futottunk le, de mondtuk, hogy 100 méterre lakunk, jöjjenek fel, igazoljuk magunkat).

Az egyik rendőr elkezdett lökdösni, és amikor kérdeztem, hogy ezt milyen jogon teszi, elővette a bilincset és hátratekerte a karjaimat (kb. 63 kiló, vagyok) és megbilincselt, majd kituszkolt a rendőrautóhoz, és próbált betuszkolni, én kérdeztem, hogy miért (azaz kértem, hogy ismertesse az intézkedés okát), nem válaszolt, csak lökdösött az autóba.
Majd bevittek, és bent levették rólam a bilincset, amitől véraláfutások és vérző sebek lettek a kezemen. Amikor mutattam nekik, hogy mit műveltek, az egyik azt mondta: "Hát, ez ilyen."
Majd nem akarta belevenni a jegyzőkönyvbe, hogy hátrabilincselte a kezeimet. (Nyilván ő is tudja, hogy ez - enyhén szólva - túlkapás.)
2012. Magyarország

0 megjegyzés: