Saturday, August 23, 2008

Berlinben pedig

Itt nálunk pedig zajlik


pontosabban hallik a magyar tánczmuszika, lángosszag terjeng, mert utolsó napi buli van, sokunknak. Bevallom mennék mán' haza, s szerintem a "jó vendég, 3 napig vendég" mondás épp aktuális, kissé megszaporodtunk itt, megjött Krisztina "kicsi"fia, itt van Krisz is, tehát alvólakó épp hét van, mint, most ráadásul 2 vendég van eddig, még kettőt várunk lángosozni, paprikával, fokhagymával és kövérredagadott mászkkal:

Meglestük az Angyalt, mint olyant, fel is mentünk a lába elébe, hát ott van ám kilátás. A város közepén egy mega-nagy erdő van, ami régen vadaspark volt a porosz királynak, hagy'lüdözhessék, ha épp kedve szotyjan a' módon, de esz' csak úgy montam'


Óóóó aztán idesüssetek, innen se üreskézzel, de lássátok: délvidéki magyarul beszélő cigányasszonytól micsoda super8-ast sikerült vételezni a mauerparki bolhán! Mauer helyett Bauer márka A512-es modell, annyi mindent tud, hogy öröm nézni, olyan masszív kivitel, hogy akkora a súlya, mint három másik kamerának. Csodás rajzú lencse, lassítás, gyorsítás.

Rámszoltak, hogy miért gépelek, mikor lángost sütnek nekünk, antiszociális vagyok, mennyek ki én...ehhez mit szóltok. Pedig a Mityónak fotóztam csodás Autókat, Alfákat, hát most ezt is csak így gyorsangyorsan.



Szállásadóink, jeah:

Döner, jeah:


4 megjegyzés:

Anonymous said...

Na senki nem ír Neked erre?
Pepe!
Kérek lángost vagy gyere ide (gyere ide)
Puszillak Benneteket!!!

(a borki vagyok, mienezmár...)

Anonymous said...

..vagy dönert... (gyere ide)
....

mz said...

Hülyeség, nincsenek is Berlinben. Babócsáról altatnak mindenkit, a többi meg Photoshop, amiről meg kell hagyni, ügyes munka! :)

iku map said...

gondolod, hogy a jawa bírta babócsáig? szerintem bezárkóztak a royalban a sötétkamrába, onnan neteznek, és küldik a stockfotókat... arcpirító! most már kijöhettek srácok, prágát már úgy sem hisszük el!