Friday, March 20, 2009

Párhuzamos halálrajzok - Levél Mészáros Ferenctől

egy korábbi postban összegyűjtöttem információkat a Párhuzamos halálrajzok című Jeles András legújabb filmjével kapcsolatban.

a két hír, amiből Jeles filmje építkezik:

* Olaszliszkai lincselés
* a másik pedig (erről semmi infó a neten!): "Mészáros Zsolti (13 éves)az említett évben (olaszliszkai évben)május végén került a hematológiai osztályra és július közepén már halott volt, feltételezhetően egy olyan fertőzés miatt, melyet a kórházban kapott."


nemsokkal utána levelet kaptam Mészáros Ferenctől, Mészáros Zsolti édesapjától. az előzetes beleegyezésével ill. a felénk nyújtott bizalmával ezúton szeretném közvetíteni a levelét a blogunkban.

"Természetesen a leveleket publikussá teheted a blogban ! A fimre egyébként egy egyszeri vetítési jogot kötött le a Duna TV, ám azt,hogy mikor adják le, nem lehet tudni.
Jeles András is a TV-től várja, ha szabad igy fogalmazni - a nagy durranást - .Mert, bár 2006-ban kétoldalas cikk jelent meg a Népszavában a történetről/eléggé kiforgatva a szavaimat/ és a Filmszemlén is a legnagyobb nézőszámot érte el a doku.kategóriában, én is attól tartok, hogy az egész feledésbe vész."

"Nagyon röviden a Fiamról: Mészáros Zsoltnak hívják,Budapesten született 1993.okt.01-én.Kitűnő tanuló,kiválóan rajzol,jól beszél angolul,/szándékosan nem írok múlt időt,hiszen Ő, a mi számunkra nem halt meg/ imádja a sportot.
A mellékelt leveleket a Kisfiam kezelőorvosának,ill. a kórház igazgatójának írtam 2006-ban.Megítélésüket Rád bízom."






0 megjegyzés: