Friday, March 4, 2011

for your consideration

nem hallgatok tovább

szóval ez sem válasz lesz: ömlengés,
ez egy egyéni műfaj, ez a posztolás, hát tovább,
én is.

én csak annyit mondtam az elején (commentben), hogy ez a téma már hülyeség, és talán nem érdemes tovább foglalkozni vele, mert kiderülhet róla, hogy ez is egy lufi, amit mások fújnak.

ha szerinted érdemes, folytasd,
én csak szóltam, hogy SZERINTEM már éppen elég volt.
mondjuk,
vontam egy vonalat a benyomások alatt, és az eredmény negatív lett.
felelősségem tudatában, a személyes véleményem szabadságágának jogával élve mondtam

A virtuális probléma abból adódott, hogy megsértődtél a beszólásomon,
és visszakérdeztél, hogy miért szóltam be.

had idézzelek régről, mert ott a probléma gyökere:
"asszem ezt még nekem többször el kell olvasnom, mert egy kukkot sem értek belőle,
illetve amit meg érteni vélek azzal nem értek egyet :) (de hát ez jó alap egy újabb párbeszédhez) " rooman

én veled az Isteni törvények sértő voltának részletezése óta nem beszéltem.
mert az a cikk egy szegénységi bizonyítvány, SZÁMOMRA.

akkor is inkább csendben maradtam, hasson akire ahogyan akar.

most, visszatérőként, lelkesen, szóltam, mer szerintem elég.

de ezentúl, ígérem, csendben maradok, uralkodok magamon, "civilizált" leszek
mert nem érdemes szólni, mert akkor rögtön újra kitör a bilivihar. elveszik a játékod.
de nem vettem el a játékod, soha nem is tudnám. csak kimondtam, hogy szerintem ez már elég.

menj a magad útján, állj ki a céljaid mellett
de ezek nem az én céljaim.
(az a célom, hogy elmondjam neked/nektek, hogy nem ez a célom)

nem fogom tovább hagyni hogy ez a fórum tovább befolyásoljon, elszívja az energiám, hogy egy egyszerű megállapításomra jön a picsogás, hogy ezt hogy értetted?

elmegyek a homokozó másik sarkába, mert ott nem kell a te homokváraidat néznem - de neked sem az enyémet.

ezennel bocsánatot kérek tőled, és mindenkitől (Dr. Geréb, Heller Ágnes is), aki megsértve érezte magát ebben a vitában. és kérlek, keressünk valamit, ami előrébb visz.

térjünk vissza a nem virtuális életbe, ahol együtt dolgozunk, és gondolataink különbsége mellett
tudunk
együtt
működni.

viszlát.


pro


contra


és ti is térjetek vissza.

8 megjegyzés:

Renato Csatich said...

el kell mondjam, hogy nekem is nagyon terhes hosszu kommenteket irnom. utana meg mindig megfogadom, hogy tobbet nem kommentezek:))
ugy vagyok ezekkel a temakkal, hogy erdekelnek ugyan, de nem abbol meritem az erot, hogy utanaolvasok es kepben leszek a problemaval ezerrel, hanem inkabb eloveszek egy konyvet, es azt olvasom helyette, vagy valamit csinalok. ez lehet, hogy nem helyes, de nekem egyebkent az, mert ettol erzem jobban magam. nem szeretek amugy sem ujsagot olvasni. elrontjak a napomat a cikkek.
viszont a szoban forgo hirekre jobban odafigyeltem, mert erdekelt. ha roomann nem teszi be a posztba ide es nem jonnek a kommentek, akkor nem nezek utana magamtol.
de ezzel ugy vagyok, hogy tenyleg nem kell vele foglalkozni, ha nem erdekel bennunket. tovabb kell lepni, nekem is kisse nyugos a dolog per pillanat.
tudom, hogy nem egyszeru egy ilyen kozossegi blogban egyuttmukodni, vagy egyeterteni bizonyos dolgokban, de nezzunk utana, hogy hany ilyen blog van meg az orszagban. es itt nem profi szakemberi gardakra gondolok, akiknek amugy is az a foglalkozasuk, hogy irjanak, hanem az ilyen egyszeru, fuggetlen, de szines kis csoportokra. lassuk az erteket a blognak, szinesedjuk, ne orroljunk meg egymas posztjara kommentben, hanem posztoljuk a sajatunkat inkabb helyette. ezt mar az elejen is mondtam. a kommentekre maskepp reagal az ember, az olyan mintha a gyerekedrol mondanank rosszat, gunyosat, kozben, nem is volt rossz szandek a dologban, csak jelezni akartak neked valamit, ami teged sertett.
amit a vegere tudnek meg mondani a magam reszerol, hogy koncentraljunk arra, hogy miben vagyunk kozosek.
meg ez egy jatszoter. jatszunk hat ahogy a gyerekek. a vegeredmeny soha nem is fontos, csak a jatek maga.

roomann said...

no most én jártam úgy mint BT a múltkor, ledobott a blogger :(

na nem kezdem újra bepötyögni.
csak egy-két dolgot

sajnálom, hogy a vita nem jutott el a megtisztító pontig, nekem is sok napom és energiám volt benne

úgy érzem még mindig ebben a sértett állapotban vagyunk, ezt jó lenne feloldani

én eddig is és a továbbiakban is kíváncsi vagyok a homokváraidra és talán nekem is vannak olyanok, amik téged is érdekelnek, nem zárnám ki ezt a lehetőséget sem

a virtuális és a nem virtuális énem gondolatiságában nem különbözik, nem tudom őket különválasztani.

Bocsánatot kérek ha megsértettelek! Mivel megsértettél (függetlenül attól, hogy akartad-e vagy sem) én is beleraktam a tüskéimet a mondandómba, ez tényleg nem volt korrekt.

A kérdéseimet azért tettem fel mert érdekeltek a válaszok. Ha választ kapok lehet, hogy nem lett volna véleménykülönbség.

SZÁMOMRA nem szegénységi bizonyítvány, amit az isteni törvények kapcsán mondtam, csak egy másik álláspont.

szerintem nem egészséges ha az ember uralkodik magán és közben meg belül fortyog

ha jól értem a probléma nem azzal van, hogy miről szólt a vita, vagy hogy más állásponton vagyunk, hanem a hangnem, meg a sértődés itt a gond. hosszú kommentemben ezt a csorbát igyekeztem kiköszörülni.

...ezt még talán olvasod...

roomann said...

amúgy nálam is elég ritka, hogy ennyire utánamegyek infóknak, nem szoktam ilyet csinálni. de mivel anno kiakadtam, gondoltam utánanézek a dolgoknak mielőtt megosztom a kiakadásom okát.

elolvastam a Magyar Nemzetet, a HVG-t, a MANCS-ot, 168 órát, Magyar Hírlapot, blogokat stb., mielőtt bedobtam volna a témákat.

mondjuk Geréb Ági ügye közelebb állt hozzám mint a filozófus-ügy. a google hírekbe be is állítottam, ha van bármilyen új cikk vele kapcsolatban, akkor értesüljek róla :)

veemer said...

nna, most volt időm lekövetni a kommentváltásokat. én személy szerint a cost színességét, kötetlenségét és szabadságát kedvelem, és azt is, hogy a kommentelők többségének nem csupán virtuálisan van köze egymáshoz. nekem ez egy kicsit a filmes táborok, együttműködések meghosszabbítása arra az időre, amíg egymástól távol vagyunk. érdekességek, napi színes arról, hogy éppen ki mit hallott, látott, mit tartott viccesnek, jónak, rossznak, unalmasnak, izgalmasnak, újnak, stb., ill. hogy kb. ki mit csinál épp. a vitákban nem is nagyon veszek részt; nem látom a céljuka, irányukat és ezáltal valahogy maszkulinnak érzem az egészet; nem érzem, hogy a kommunikációról, a közös cselekvésről szólnának. a napi sajtót követem, ami érdekel, utána olvasok úgyis. a costban az érdekel, amit máshol nem, vagy csak nehezen szúrnék ki, vagyis hogy ti mit hol fedeztek fel. a politika-közélet, a hétköznapok nehézségei, véleményei, az érintettségi szintek számomra amúgy is inkább szóbeli vitatémák. sztem nem lehet igazán jól kommunikálni kommentekben, bár értem, hogy az írásbeli megfogalmazás tisztít és rendbe rak átgondoltsága miatt (de rögzítettsége miatt nehezebben reagál, kevéssé folyamat-jellegű, csökken a kölcsönös egymásra-hatás.) hm...

mindenesetre szívesen járok ide homokozni továbbra is. éljen a JÁTSZÓ-TÉR! :)

roomann said...

v-m is hasonlókat mondott, különösen a maszkulinitás kapcsán :)

de hát addig nem lesz nem-maszkulin, amíg nem szólaltok meg :)

de hát lehet, hogy itt már tényleg nincs mit mondani, közben meg már bánom minden szavam, miközben tartalmilag most sem gondolom másként, de közben zavar, hogy megbántottam valakit, hülye helyzet ez, nem tudok túljutni rajta...

és közben más szempontból is nehéz szabadulni tőle: bekapcsolom a rádiót: politika, leülök filmvilágot olvasni: politika, elmegyek a boltba: politika, bemegyek dolgozni: politika, nehéz kívül maradni és amúgy sincs sok választási lehetőséged: ha megszólalsz megbélyegeződsz, mindegy hogy mit mondasz, ez az ami zavar engem szoclib leszel vagy nacionalista nincs köztes állapot csak ha hallgatsz. Még csak nemis kell politizálnom. Ha azt mondom például, hogy szeretem Sára Sándor filmjeit, akkor nacionalista vagyok, ha azt mondom, hogy szeretem Tarr Béla filmjeit, akkor szoclib vagyok. Ha biokertészkedni akarok, akkor jobbikos vagyok. Legalábbis hirpoltálok kommentjei ezt látszanak bizonyítani. Megszólalsz és máris megvan a skatulyád, minél inkább bizonyítani próbálod az ellenkezőjét, annál inkább.

Renato Csatich said...

de hat erre mondjak, "Isten latja lelkem." :)
biszony Szokratesznak kell lenni, akivel megitattak a meregpoharat. nem ellenkezni kell, hanem csinalni a "masik" oldalon a magunket, azt ami az "igaz".
hiszen, ha az bajunk, hogy valami nem igaz, az egyetlen, amit tehetunk, csinaljuk azt, ami igaz. es a masikat csak a sajat cselekedetiemmel, a sajat videlkedesemmel, a sajat kommunikaciommal, a sajat "igaz" mintammal tudom megvaltoztatni, ugy egeszen biztosan nem, hogy azt mondom neki, hogy neked nincsen igazad. ez csak elmelyiti a problemat,a masik meg inkabb bezarkozik abba, amiben van, mert vedeni kezdi magat, ami teljesen termeszetes.

md said...
This comment has been removed by the author.
md said...
This comment has been removed by the author.